کاسه سبزیجات کبابی

آیا برای سال جدید می‌خواهید سبزیجات بیشتری به رژیم غذایی‌تان اضافه کنید؟ این کاسه سبزیجات کبابی پر از مواد مغذی است و با طعمی تند و ترد همراه است.

کاسه سبزیجات کبابی با ادویه‌های سیسوتی می‌تواند یک غذای ساده و در عین حال خوشمزه باشد. برای تهیه این غذا، از ترکیب متنوعی از سبزیجات کبابی با ادویه‌های سیسوتی استفاده می‌کنیم تا طعم‌ها و عطرهای متفاوتی به دست آوریم.

(مقادیر ذکر شده در این مقاله برای سرو 2 نفر است)

زمان آماده‌سازی: ۲۰ دقیقه

زمان پخت: ۳۰ دقیقه

کاسه سبزیجات کبابی / با چاشنی های سیسوتی

دستور تهیه کاسه سبزیجات کبابی

این کاسه سبزیجات با ادویه‌های خاص سیسوتی طعمی فوق‌العاده پیدا می‌کند که مناسب برای یک وعده سالم و سبک است. در ادامه دستور تهیه کاسه سبزیجات کبابی را برای شما توضیح داده‌ایم:

  • هویج، کره و نخود را در یک کاسه بزرگ بریزید. روی آن‌ها روغن زیتون و عسل بریزید. سپس ادویه‌ها را اضافه کنید و مواد را هم بزنید تا همه سبزیجات با ادویه‌ها پوشانده شوند.
  • یک سینی فر را با کاغذ نچسب بپوشانید و سبزیجات را روی آن پخش کنید. سینی را در فر از پیش گرم شده با دمای ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد قرار دهید و حدود ۳۰ دقیقه تا پخت کامل سبزیجات صبر کنید. (اگر می‌خواهید می‌توانید سبزیجات را در سرخ‌کن با دمای ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد نیز بپزید. مطمئن شوید که سبزیجات در یک لایه پخش شوند تا جریان هوا به خوبی در اطراف آن‌ها حرکت کند.)
  • پس از کبابی شدن سبزیجات، کاسه‌ای با سبزیجات و مواد دیگر آماده کنید. همه مواد سس را با هم ترکیب کنید و روی کاسه بریزید. کاسه آماده سرو است!

کاسه سبزیجات کبابی با ادویه و چاشنی‌های سیسوتی یک ترکیب شگفت‌انگیز از طعم‌ها و عطرهای دلپذیر است که هر لقمه‌اش تجربه‌ای خاص و لذت‌بخش می‌آفریند.

محصولات استفاده شده:

آدرس : تهران / بزرگراه جلال آل احمد بین پاتریس و شهر آرا پلاک 28

تلفن: 88237224-021 | 88237220-021

ایمیل :sisotti@gmail.com

مشترک شدن در خبرنامه ها

خرید ایمن و مطمئن

تمام حقوق این سایت متعلق به برندتیک میباشد.

آدرس : تهران / بزرگراه جلال آل احمد بین پاتریس و شهر آرا پلاک 28

تلفن: 88237224-021 | 88237220-021

ایمیل :sisotti@gmail.com

مشترک شدن در خبرنامه ها

خرید ایمن و مطمئن