گوشت گوساله سرخ شده با ادویه‌های پنج‌گانه چینی

این غذای شگفت‌انگیز با استفاده از گوشت گوساله و ترکیب هنرمندانه ادویه‌های پنج‌گانه چینی تهیه می‌شود و حتماً مورد توجه و پسند مهمانان قرار خواهد گرفت.

گوشت گوساله سرخ شده، یک غذای خوشمزه و خوش‌طعم است که با ترکیب ادویه‌های پنج‌گانه چینی، طعمی خاص و بی‌نظیر به گوشت گوساله می‌دهد. سیسوتی با ادویه‌های با کیفیت خود، طعم و عطر منحصر به فردی به این غذا اضافه می‌کند.

  • مقادیر ذکر شده برای سرو 4 نفر می باشد
  • زمان آماده سازی: 20 دقیقه زمان پخت: 60 دقیقه

گوشت گوساله سرخ شده با ادویه‌های پنج‌گانه چینی

طرز تهیه گوشت گوساله سرخ شده

از شب قبل گوشت گوساله را با حوله کاغذی کاملاً خشک کنید و آن را روی سینی فر قرار دهید. قسمت گوشتی آن را با ادویه پنج‌گانه چینی کاملاً بپوشانید. سپس پوست آن را نمک بزنید و یک شب در یخچال بگذارید تا خشک شود.

روز بعد، گوشت گوساله را دوباره با حوله خشک کرده و لایه اول نمک را پاک کنید. سپس کمی روغن زیتون روی گوشت بمالید و دوباره آن را به نمک دریا آغشته کنید. گوشت گوساله را درون یک فویل قرار داده و لبه‌های فویل را ببندید تا فقط قسمت پوست باز باشد.

سرخ‌کن هوا را تا ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد گرم کرده و گوشت گوساله را به مدت ۳۰ دقیقه در آن بپزید. سپس دما را به ۱۶۰ درجه سانتی‌گراد افزایش داده و برای ۲۰ دقیقه دیگر بپزید. در نهایت، دما را به ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد افزایش دهید و ۱۰ دقیقه دیگر بپزید تا گوشت کاملاً ترد و طلایی شود.

پخت در فر

اگر قصد دارید گوشت گوساله را در فر بپزید، ابتدا فر را با دمای ۱۶۰ درجه سانتی‌گراد گرم کنید و گوشت گوساله را به مدت ۲ ساعت در فر بپزید. سپس دما را به ۲۲۰ درجه افزایش دهید و ۳۰ دقیقه دیگر بپزید تا گوشت ترد شود.

پخت سبزیجات

در یک ماهیتابه کمی روغن زیتون گرم کرده و سیر و زنجبیل را برای یک دقیقه تفت دهید. سپس بروکلی را اضافه کنید و تا نرم شدن تفت دهید. نخود فرنگی و پیازچه را نیز اضافه کنید و چند دقیقه دیگر بپزید. در آخر، بوک چوی و سس سویا را اضافه کرده و تا زمانی که سبزیجات تازه شروع به پلاسیده شدن کنند، پخت را ادامه دهید. کنجد را روی آن بپاشید و مخلوط کنید.این غذا را با برنج سفید چسبناک و سبزیجات آماده سرو کنید.

نکته: بهتر است از قصابی گوشت تهیه کنید تا گوشت شما کیفیت بهتری داشته باشد. رطوبت پوست گوشت مانع از ترد شدن آن می‌شود، پس سعی کنید پوست را قبل از پخت به خوبی خشک کنید.

ادویه‌های سیسوتی به دلیل کیفیت بالا، ترکیب بی‌نظیر و طعم‌های استثنایی که به غذاها می‌بخشند، بسیار محبوب هستند. این برند با دقت و توجه به جزئیات، بهترین مواد اولیه را از سراسر جهان انتخاب می‌کند و ادویه‌هایی را تولید می‌کند که عطر و طعم اصیل و خالصی دارند. ادویه‌های سیسوتی علاوه بر ایجاد طعم‌های عمیق و ماندگار، به غذاها تازگی و شادابی می‌بخشند.

محصولات استفاده شده:

آدرس : تهران / بزرگراه جلال آل احمد بین پاتریس و شهر آرا پلاک 28

تلفن: 88237224-021 | 88237220-021

ایمیل :sisotti@gmail.com

مشترک شدن در خبرنامه ها

خرید ایمن و مطمئن

تمام حقوق این سایت متعلق به برندتیک میباشد.

آدرس : تهران / بزرگراه جلال آل احمد بین پاتریس و شهر آرا پلاک 28

تلفن: 88237224-021 | 88237220-021

ایمیل :sisotti@gmail.com

مشترک شدن در خبرنامه ها

خرید ایمن و مطمئن